Każdy zapewne widział filmiki z przedłużenia kontraktu z Piotrem Tomasikiem, które były inspirowane GTA. Każdy widział jakie wyniki kręciły tamte filmiki. Dużo osób zastanawiało się czy dział marketingu Wisły Płock będzie w stanie wyrównać wyniki lub przebić tamte produkcje. Dziś poznaliśmy odpowiedź na to pytanie.
Przed Państwem filmik, którego nie da się odzobaczyć i odusłyszeć jak sam klub twierdzi. W dwie godziny ponad 60 tysięcy wyświetleń na samym Twitterze, ponad 6 tysięcy na Facebooku. Jak jeszcze tego nie widzieliście to oglądacie na własną odpowiedzialność 🙂
Co wy sądzicie o tej reklamie? Rak czy kolejna świetna produkcja działu marketingu Wisły? Dla nas jest to mistrzostwo i osoba, która to wymyśliła powinna dostać niezłą premię! Jak widać poniżej założony cel filmiku przekłada się na wyniki sprzedaży :).
Link do oficjalnego sklepu Wisły Płock: https://sklep.wisla-plock.pl/
Od zawsze Wisła Płock i Real Madryt. Szczęśliwy ojciec. Fan muzyki z lat 80 i polskiego hip-hopu. Siłownia to moje drugie imię.
W szkolnej skali 1-6 za ten filmik należy się DYCHA 🙂
Pingback: Oni ZNOWU to zrobili! - Nafciarski blog